نژادپرستی بهانه رژیم صهیونیست برای جنایات وحشیانه است

معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای انجام جنایات وحشیانه خود نژادپرستی را بهانه کرده و قصد دارد آن را جهان همگانی کند.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۵۶
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، سرهنگ پاسدار عباسیان در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه اظهار کرد: صهیونیست‌ها اولین روستایی که وارد آن شدند و دست به اشغال و جنایت زدند روستای دیر یاسین بود که ۷۵۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

 وی تاکتیک و راهبرد صهیونیست‌ها را جنایت اعلام کرد و افزود: حماس دو سال نقشه کشید تا این عملیات را انجام دهد و جنایات چندین ساله صهیونیست‌ها را تلافی کند و هفت هزار تلفات به پیکرهٔ اسرائیل غاصب وارد کرد.

 عباسیان بیان کرد: صهیونیست‌ها قرار بود بعد از ۷ اکتبر غزه را خالی از سکنه کنند و بعد فرماندهان حماس را ترور کنند؛ اما حماس با پیش‌دستی این نقشه را نقش‌برآب کرد. همچنین صهیونیست‌ها قصد داشتند فلسطین را از رسانه‌های دنیا حذف کنند و روابط خود را با کشورهای عربی و مسلمان عادی کنند؛ ولی در سایهٔ طوفان الاقصی اینها هم شکست خورد.

 وی در ادامه توضیح داد: اسرائیل به‌وسیلهٔ رسانه‌ها دستگاه‌های اطلاعاتی خود را برترین و قوی‌ترین دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا معرفی می‌کرد؛ ولی ادعایش بانفوذ حماس از ۲۲ نقطه به کما رفت و از ۲ سال کار اطلاعاتی حماس غافل و بی‌خبر بود.

 معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: اسرائیلی‌ها ادعا داشتند حتی یک پرنده هم نمی‌تواند بر آسمان آنها پرواز کند؛ چون گنبد آهنین هستند و در پدافند هوایی بسیار قدرتمند ولی حماس ۵۰۰۰ موشک به آنها شلیک کرد و این ادعای گنبد آهنین هم درهم شکست.

 وی در پاسخ به این سؤال که چرا باید غزه خالی از سکنه شود؟ اعلام کرد: اندیشکده‌های صهیونیستی برای تثبیت نظام خود به این نتیجه رسیدند که باید از جهت اقتصادی پیش بروند و نظر آنها این بود که باید بندر اشکلون (نام عبری عسقلان) با خالی از سکنه شدن غزه، آنجا را تحت عنوان آیمک کریدور اقتصادی کنند. اما تحقق بندر اشکلون به امنیت اسرائیلی‌ها گره خورد و باز هم طوفان الاقصی این معادله را به هم ریخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار